PurePharma

Min dagliga dos av vitaminer och mineraler!
Jag tar varje morgon till min frukost 3 st Omega3 och 1 st D vitamin och innan jag lägger mig 3 st Mineral M3.
Jag använder mig av märket PurePharma som jag alltid gjort och alltid kommer göra!
PurePharmas produkter är naturligt producerade genom vetenskaplig forskning för att förbättra personers hälsa och många atleters presterande. Deras största ambition är att ge det renaste kosttillskott som möjligt och ständigt utveckla och förbättra deras produkter.
Sedan jag började med regelbundna doser av PurePharma produkter har jag märkt att min uthållighet har ökat när jag kör mina CrossFit pass och den absoluta skillnaden är minskningen av ömhet efter träningen samt att jag sover så gott om nätterna!
PurePharma är överlägset det bästa jag funnit och jag kan varmt rekommendera att regelbundet ta dessa produkterna!
 
 
Frukosten imorse blev dem "Perfekta äggen". 
Hur länge kokar jag mina ägg? Jag börjar med att koka upp vatten och därefter lägger jag i mina ägg i det kokandet vattnet och kokar dem i 6 minuter! Då blir dem medium! 

Kommentera här: