Välkomna till min lilla matblogg

Många har frågat mig varför jag inte skriver en kokbok, varför jag inte gör en hemsida. Men nu börjar jag, med min egna lilla matblogg med mina recept och mina tankar och funderingar kring hälsa, kost och CrossFit träning! Många av mina recept kommer att vara Paleo men det kommer även att finnas andra nyttiga alternativ. 
 
Hoppas ni vill följa min resa här på bloggen! 
 
Ni kan även följa mig på: 
 
Instagram: @PaleobyAlessandra 
Och om det är några frågor eller funderingar, tveka inte, kontakta mig på [email protected]
 

 

 

 

Many people have asked me why I not write a cookbook or a own website. But now I will start my own little food blog with my recipes and my thoughts and ideas about health, nutrition and CrossFit traning! Many of my recipes will be Paleo but there will also be other healthy alternative recipes. 

Hope you want to follow my journey here on the blog!

You can also follow me on:

Instagram: @ PaleobyAlessandra 
And if there are any questions or concerns, do not hesitate, contact me at [email protected]



Kommentarer:

1 Maria Palmer:

skriven

Stort lyckta till med din blogg! Underbara recept, du inspirerar :)

Svar: Tack Maria!! :)
Alessandra Militello

Kommentera här: